Головна Новини Інформаційний стенд Оприлюднення документів Громадська рада Митниця в об'єктиві Публічна інформація

 

Цілодобовий телефон довіри ДМСУ

0 (44) 247-27-19

Авторизація

Головна >


>


Публічна інформація >


>


Звіти по роботі із зверненням громадян >


>


Результати діяльності Луганської митниці у напрямку роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2011 року

Результати діяльності Луганської митниці у напрямку роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2011 року

Печать E-mail
(4 голосов)
11.10.2011 р.
      Керівництвом  митниці упродовж звітного періоду здійснювалась відповідна організаційна та інформаційна робота щодо дотримання положень Закону України від 02 жовтня 1996 року «Про звернення громадян» та основних нормативно-правових актів Президента України, Кабінету Міністрів України,  Держмитслужби України, спрямованих на реалізацію конституційних прав громадян на звернення.  
      На інформаційних стендах  в адмінбудинку митниці, на митних постах та у пунктах пропуску розміщені графіки особистого прийому громадян керівниками Держмитслужби України та Луганської митниці, в разі необхідності всі керівники здійснюють особистий прийом  поза графіком.
     За 9 місяців 2011 року надійшло 36 звернень ( у тому числі 3 дублетних), проти 11 за аналогічний період у минулому році, тобто відбулось збільшення у 3,3 рази.  
     Однією з причин зростання кількості звернень є переміщення громадян на ПМП без документального підтвердження. Проблеми, з якими стикаються громадяни під час здійснення митного оформлення домашніх речей, що переміщуються контейнерами при переселенні на постійне проживання в Україну, були проаналізовані та викладені у листі до Департаменту організації митного контролю та оформлення з пропозиціями щодо шляхів вирішення.
Неодноразове направлення громадянами письмових звернень з метою позитивно вирішити свої питання без законних підстав також вплинуло на збільшення загальної чисельності звернень.
    31 звернення розглянуті у 15-денний термін, 1 звернення – у 45-денний (через хворобу працівника митниці відносно якого проводилось службове розслідування), 4 знаходяться на розгляді.   
Зона діяльності Луганської митниці складає близько 760 км митного кордону з Російською Федерацією,12 прикордонних пунктів пропуску.
      При перетині кордону періодично виникають проблеми й непорозуміння між посадовою особою митниці і громадянином, що інколи призводить до появи звернення або скарги. У звітному періоді на дії працівників митниці надійшло 10 повідомлень щодо незадовільної роботи посадових осіб митниці. За результатами службових перевірок негативні факти не підтвердились, але з метою упередження подібного на нарадах керівного складу проведено обговорення обставин, викладених у заявах.
 
      
        Зміст основних питань, що порушуються заявниками:
 
·     заява громадянки на «протиправні», «неправомірні» дії співробітників митниці, які полягають в утриманні автомобіля "НYNDАІ SONAТА" на території зони митного контролю, що належить громадянці - заявниці з серпня  2010 року. Заява розглянута, відповідь надана листом від 17.01.2011 № 1-17/514, в якому вказані причини, які не надають митниці законних підстав дозволити виїзд автомобілю громадянки, оскільки нею порушені норми Закону України "Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення та оподаткування особистих речей товарів та транспортних засобів, які ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України" № 2681- ІІІ от 13.09.2001; 
·     ще один громадянин звертався тричі стосовно вжиття заходів з боку митниці по відновленню транспортного засобу ГАЗ 330210 (або надання грошових коштів на його відновлення), який вилучено митницею у зв’язку з порушенням справи про ПМП та його негайної видачі разом з свідоцтвом про реєстрацію даного транспортного засобу. Митницею заява розглянута, відповідь надана листом від 18.02.2011 № 1-16/1668, в якому обґрунтована неправомірність вимог громадянина щодо відновлення транспортного засобу або надання коштів посиланням на чинне законодавства про митну справу. Проте заявник не задовільнився відповіддю та звертався із заявами ще двічі до митниці з вимогами  позитивного вирішення порушених раніше питань. Листами від 12.03.2011 № 1-17/2409-С-8 та від 04.04.2011 №3129-С-12 заявнику надано відповіді;
·     скарга громадянина на неправомірність дій посадових осіб, які полягають у незаконному вилученні його особистої речі; відповідь надана листом митниці від 23.02.2011 № 1-29/1799, факти негативного характеру не знайшли свого підтвердження;
·     скарга наступного громадянина  на незадовільну організацію роботи митниці надійшла з Держмитслужби України. До  ДМСУ направлено інформацію для підготовки відповіді заявнику;
·     звернення громадянина надійшло з Держмитслужби та стосувалося видачі йому довідки про заробітну платню. Довідку йому направлено листом від  06.01.2011  №1-16/01809;
·     на заяву громадянки щодо оскарження розміру стягнених митних платежів відповідь надана листом митниці від 02.03.2011 3-35/2051;
·     заява громадянина від 18.02.2011 щодо оскарження постанови митниці у справі про ПМП;
·     звернення громадянки, яке не належить до компетенції митниці. Листом від 24.03.2011 №1-10/2726 громадянку проінформавано, куди необхідно звернутись з порушених у зверненні питань;
·     колективне звернення щодо вдосконалення окремих положень нормативно-правових актів з питань митної справ, надійшло з Облдержадміністрації до Луганської митниці. Відповідь направлено листом від 15.03.2011 №3-19/2477; 
·     звернення колишнього працівника митниці щодо виплати йому 10 посадових окладів у зв’язку із виходом на пенсію. Листом митниці від 11.04.11 №1-16/3413-В-13 відмовлено у задоволенні прохання за відсутності законних підстав;
·     звернення громадянина з проханням роз’яснити порядок пропуску транспортного засобу на митну територію України без сплати грошової застави. Листом митниці від 15.04.11 №1-35/3565-В-14 роз’яснено вимоги чинного законодавства щодо необхідності сплати грошової застави;
·     заява громадянки з проханням надати роз’яснення з питань стосовно підстав знаходження  транспортного засобу під митним контролем. Роз’яснення, аргументовані посиланням на чинне законодавство, направлені листом від 15.04.2011 №3-35/3600-Х-15;
·     звернення громадянина (надійшло з ДМСУ) щодо митного оформлення предметів, що надійшли контейнером. На адресу ДМСУ 18.04.2011 за № 3-35/35-3658-еп направлено інформацію для підготовки відповіді заявнику;
·     заява громадянки стосовно проблемних відносин з сестрою – працівником митниці. Листом митниці від 26.04.11 № 1-16/3971-Г-17 заявницю повідомлено про проведену роботу, в подальшому рекомендовано звертатись до установ, які регулюють цивільні відносини;
·     заява громадянина (надійшла з ДМСУ) стосовно можливо незаконного придбання та продажу автомобіля, інформація для підготовки відповіді направлена до ДМСУ, вих. від 15.06.11 №1-35/35-5608-еп;
·     заява громадянина стосовно визначення коду товару (автомобіля). За результатами розгляду заявнику листом від 25.05.11 №3-35-4903-Ч-19 направлено  відповідь, у якій надані роз’яснення щодо обґрунтованості та підтверджено правомірність виданого Рішення про визначення коду товару;
·     заява громадянки (надійшла з ДМСУ) щодо митного оформлення предметів, що надійшли контейнером. На адресу ДМСУ 22.06.2011 за №1-35/35-5786-еп направлено відповідну інформацію;
·     звернення громадянина стосовно неправомірності, на думку заявника, складання протоколу про ПМП (знаходиться на розгляді);
·     звернення громадянки (направлено з ДМСУ) з питань здійснення процедури сертифікації відповідності побутової техніки, що надійшла контейнером, і  дуплетне з прокуратури м. Луганська. Проект відповіді надіслано до Держмитслужби листом від 07.07.2010 №1-35/35-6339-еп, до прокуратури направлено матеріали службової перевірки щодо правомірності надання громадянці картки відмови у прийнятті митної декларації від 18.07.11 №1-35/6720;   
·     звернення випускниці Академії митної служби щодо переведення на роботу з Чопської митниці в Луганську митницю. Питання вирішене позитивно;
·     звернення двох громадян, пов’язані із складанням протоколу про ПМП та вилученням автомобілю, надійшли з прокуратури м. Луганська. Заявникам та до прокуратури направлені відповіді від 02.08.11 №№ 4-12/2542, 4-12/2543, 4-12/2541;
·     звернення громадянки, пов’язане із складанням протоколу про ПМП. Відповідь надана листом від 03.08.11 №4-12/2551;
·     звернення громадянки щодо неетичної поведінки працівника митниці. Працівник, на якого надійшла скарга ініціював проведення службового розслідування. За результатами службового розслідування громадянку поінформовано про не підтвердження вказаних у листі фактів неетичної поведінки працівника митниці;
·     звернення громадянина щодо законності дій працівників митниці, надійшли з прокуратури Луганської області і дублетне з прокуратури м. Свердловська Луганської області;
·     звернення громадянина з питання митного оформлення автомобіля, отриманого у спадок в Росії, з наданням пільг. У наданій відповіді роз’яснено, що митне оформлення такого транспортного засобу можливе тільки за умови сплати всіх належних податків та зборів;
·     звернення громадянина щодо законності дій працівників митниці (знаходиться на розгляді) та дублетне з прокуратури Луганської області;
·     звернення громадянки щодо законності дій працівників митниці (знаходиться на розгляді);
·     звернення громадянина з питання проходження паспортного контролю при перетині кордону, перенаправлено на розгляд до Луганського прикордонного загону, про що повідомлено заявника;
·     колективне звернення щодо організації інформування стосовно переліку та кількості товарів, які дозволено переміщувати через державний кордон у місцевих пунктах пропуску, надіслано з Облдержадміністрації, (знаходиться на розгляді);
·     запит на публічну інформацію  - один (знаходиться на розгляді).
 
       Крім того, розглянуті звернення, що надійшли до митниці з Урядової гарячої лінії та з  Моніторінгового Центру Держмитслужби.
На особистий прийом до керівництва митниці за звітний період звернулось 19 громадян. 5 звернень  стосувались питань складання протоколів про ПМП, 5 звернень – з питань митного оформлення транспортних засобів. З проблемою отримання речей, що надійшли у залізничному контейнері, звернулось 3 громадян, 2 звернення - щодо працевлаштування. З інших питань звернулось 4 громадян. Всім надані вичерпні й аргументовані відповіді та роз’яснення з посиланням на чинне законодавство.
     Особисто начальником митниці прийнято 9 громадян, заступниками начальника – 10, що у  процентному відношенні склало відповідно 47 % та 53% відповідно.    
     Основні зусилля організаційно-управлінської та виховної роботи спрямовувались на підвищення персональної відповідальності посадових осіб за якість опрацювання звернень, запобігання підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня, забезпечення вимог Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
     З метою підвищення виконавської дисципліни, недопущення скарг та повторних звернень значна увага приділялась повноті розгляду поставлених питань, законності та обґрунтованості прийнятих рішень.
      Наказами митниці затверджені додаткові заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян в митниці та визначена робоча група з аналізу й узагальнення інформації з проблемних питань, порушених у зверненнях громадян. 
 
« Результати діяльності Луганської митниці у напрямку роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік   Результати діяльності Луганської митниці у напрямку роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2011 року »